Vacsora bűntudat nélkül: alacsony kalóriatartalmú vacsoraötletek

Szabó Erzsébet
Írta: ,
Vacsora bűntudat nélkül: alacsony kalóriatartalmú vacsoraötletek

A vacsora elhagyása alapvetően nem fogyaszt, csupán a nap folyamán bevitt kalóriacsökkenés az, ami számít. Ennek ellenére nem árt, ha utolsó étkezésként egy könnyű, egészséges és finom vacsorát választasz.

Grillezett hal

A halfélék az egyik leginkább diétás ételnek számítanak.

Egészséges zsírsavakat tartalmaznak, nem terhelik le a gyomrot, ugyanakkor nagyon is könnyű jól lakni velük.

A halak frissen facsart citrommal önmagukban is nagyszerű vacsorának bizonyulnak, de bármilyen saláta, zöldségköret mellett megállják a helyüket.

Ha ezt az összeállítást már unod, akkor készíts változatos önteteket, vagy mártásokat a grillezett, esetleg sütőben ropogósra pirított hal mellé.

Grillezett csirkemell

Nem csak a grillezett hal, hanem a grillezett csirkemell is a sovány húsok közé sorolható.

A bőrétől megfosztott csirkemellet jó, ha egész napra bepácolod, így este, amikor hazaérsz, már csak 2-3 perc alatt kell megsütnöd mindkét felét.

Egy idő után ez az étel is unalmassá válhat, de csak akkor, ha nem használod ki azt, hogy rettenően könnyű variálni.

A csirkemellet süthetjük tepsiben zöldségekkel, gyümölcsökkel, kipróbálhatunk hozzá különböző pácokat, tálalhatjuk a saláta részeként, de akár szendvicset is készíthetünk belőle.

Fókuszban

3 napos őszi nagytakarítás - Ha ezeket a lépéseket betartod, az egész lakás ragyogni fog!

Rakd össze a top tisztítós kosarat: 6 kellék takarításhoz, amikkel gyerekjáték lesz az otthonod tisztán tartása

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján