Szuper zöldséges nassok, ha majszolnál valamit

Írta: ,

Ha rádtör a farkaséhség délután, ahelyett, hogy megbontasz egy zacskó kész rágcsák, falatozz inkább valami egészségeset. Otthon csinálhatsz magadnak néhány egyszerűen beszerezhető alapanyagból isteni finom zöldséges nasikat, amik garantáltan a kedvenceid között lesznek! Hoztunk ezek közül hat szuper receptet!

Parmezános paradicsomropogós Kép forrása: sugarfreemom.com

Hozzávalók: 6 csésze vékonyan szelt paradicsomkarika, 2 evőkanál tengeri só, 2 evőkanál olíva olaj, 2 teáskanál fokhagyma por, 2 evőkanál petrezselyem, 2 evőkanál parmezán

Elkészítés: Elég lassan készül el ez az isteni rágcsa, de az eredmény kárpótol érte. Egy tepsire fektess sütőpapírt, majd egymástól egy kicsit távolabb helyezd rá a paradicsomkarikákat. Keverd össze egy tálkában az összes többi hozzávalót, majd minden szeletre kenj egy kicsit ebből.

Nagyon alacsony hőmérsékleten, 90 fokon süsd a paradicsomkarikákat 4-5 órán keresztül, mielőtt szervírozod.

Sajtos-fokhagymás pirított brokkoli Kép forrása: tasteandsee.com

Hozzávalók: 1 nagy fej brokkoli, aminek a rózsáit szeletekre kell vágnod, 4 szeletelt fokhagymagerezd, 1-1 teáskanál só és bors, chillipor, 3-4 evőkanál olíva olaj, 2 evőkanál reszelt sajt, fél citrom

Elkészítés: A brokkolit egyenletesen eloszlatva tedd sütőpapírral bélelt tepsire, majd locsold meg az olajjal. Ezután egyenletesen szórd meg a fűszerekkel, és csepegtesd rá fél citrom levét.

Ezután tedd 200 fokos sütőbe, és süsd addig, amíg meg nem pirul a brokkoli. Ekkor vedd ki, és szórd meg a sajttal, illetve a fokhagymaszeletekkel, amiket piríts le előtte egy serpenyőben. Süsd még 6-8 percig, majd tálalhatod is.