15 összetett szénhidrátfajta, amikből bátran ehetsz még többet

Pölz Kitti
Írta: ,

Amikor diétára és fogyózásra kerül a sor, büszke nőként igencsak hajlamosak vagyunk túlzásokba esni és teljesen megvonni magunktól minden olyan ételt, ami igazán örömet tud okozni - aztán jön a jól ismert szenvedés, a sóvárgások, az ideig-óráig tartó kemény akaraterő és végül az elkerülhetetlen gyorskaja-maraton... Mi lenne, ha ezt a körforgást végre teljesen megszakítanád azzal, hogy egy fenntartható életmódot alakítasz ki, olyan szénhidrátok bevitelével, amik jót is tesznek veled, sőt elmulasztják a sóvárgásaidat?

Most figyelj: 15 olyan szénhidrátfajtát mutatunk, amikből bátran ehetsz még többet! Jó, azért ezeket se este 10 után, pörköltesfazéknyi mennyiségekben majszold, de azért egészséges adagokban csupa jót fognak tenni neked és az új, megváltozott életmódodnak is - helyettesítsd velük a fehérlisztes recepteket, készíts belőlük köreteket, desszerteket és italokat, a fogyasztásuk mellé pedig növeld a napi elfogyasztott vízmennyiségedet és élvezd a végleges és nagyon is finom fogyást!

Bab Kép forrása: pxhidalgo/Depositphotos

A bab nemcsak jótékony rostokban gazdag, de finom, laktató és még tápanyagdús is – sose utasíts vissza egy könnyű bablevest, de a chilis verziótól sem kell visszariadnod.

Tudtad, hogy 100 gramm főtt babban mindössze 14 gramm szénhidrát található?

Bátran edd, de ha lehet, kenyér nélkül!

Alma Kép forrása: bhofack2/Depositphotos

Az alma jótékony hatásai már rengeteg ideje ismertek, mégsem fordítunk elég figyelmet rá a hétköznapokban: méregteleníts, készíts belőle pürét és -természetesen cukormentes- süteményeket, keverd a smoothiedba és élvezd a szépítő hatásait és azt a tényt, hogy 100 grammjából mindössze 11-et foglal el a szénhidrát!

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba