5 nasi 100 kalória alatt, amit bátran ehetsz este is

Berényi Nóri
Írta: ,
5 nasi 100 kalória alatt, amit bátran ehetsz este is

Na jó, annyiban módosítanánk, hogy azért ne olyan nagy bátorsággal, mert ellenkező esetben ezekből az ételekből is többlet kalória keletkezhet. Viszont a jó hír, hogy mindenképpen többet lehet belőlük fogyasztani, sőt, nem elhanyagolható vitaminforrások is. A lényeg itt is a mértéken van, ezért megmutatjuk, hogy miből mennyit tudsz fogyasztani, ha 100 kalória alatt szeretnéd tartani a nasi adagodat.

Kígyóuborka Kép forrása: abeautifulmess.com

100g kígyóuborka 12 kalóriát tartalmaz, így gyakorlatilag ebből tényleg annyit ehetsz, amennyi beléd fér.

Nagyon magas a víztartalma, így a gyomrodat is hamar eltelíti majd.

Na, de, hogy ne legyen unalmas az étkezésed, ezt kombinálhatod valamilyen mártogatós szósszal.

150g zsírszegény natúr joghurt (ami egy kis dobozos joghurtot jelent) 45 kalóriát tartalmaz, szóval mellé még bőven szeletelhetsz magadnak uborkát.

Önts a joghurtba sót, borsot és fűszerpaprikát, így máris elkészült egy jó kis mártogatós, hogy ne legyen unalmas az étkezésed.

A legtöbb dietetikus és edző étrendjében a túró elsődleges helyen áll.

Hogy miért?

100g zsírszegény túró mindössze 86 kalóriát tartalmaz, ami nem csak, hogy eltelít, de fedezi a napi fehérjeforrásod egy részét is.

Ha ehhez keversz egy kanál zsírszegény joghurtot, akkor még bőven 100 kalória alatt maradsz, ráadásul összedobhatsz egy nagyon finom és ízletes túrókrémet magadnak.

Reszelj bele egy kis citromhéjat, édesítsd valamilyen természetes édesítőszerrel és már kész is a szuper egészséges és fitt nasid.