Top 10 lúgosító étel, amiktől a közérzeted is sokat javul

Téklesz Rita
Írta: ,
Top 10 lúgosító étel, amiktől a közérzeted is sokat javul

Kép forrása: unsplash

Szervezetünk pH-értékének normál szinten tartása nagyon fontos az egészségünk szempontjából – 1-től 14-ig terjedő skálán mérhető ez az érték, és ha 7 alatt van, akkor túl savasak vagyunk. Ez pedig gyulladásokhoz és akár komolyabb betegségekhez is vezethet, ezért fontos, hogy étrendünk bővelkedjen a lúgosító hatású ételekben. Összegyűjtöttük a legfontosabb ilyen forrásokat!

Erről a gyümölcsről is ódákat lehetne zengeni, hiszen egészséges zsírokban gazdag, így jó hatással van a koleszterinszintre, rostos és káliumból is van benne bőven, úgyhogy érdemes gyakrabban fogyasztanod.

Fogyókúrában azért vigyázz vele, de néha mindenképp iktasd be az étrendedbe!

A paradicsomot sokan „félreismerik”, és azt gondolják róla, hogy savasít, pedig épp ellenkezőleg.

Ráadásul antioxidánsban gazdag, jó hatással van a szívműködésre, az emésztésre, és még a szemeink egészségére is.

Minden nap csempéssz belőle a tányérodra!