A 4 legfinomabb vitamindús téli turmix

Nagy Niki
Írta: ,

Turmixokat inkább tavasszal és nyáron kíván az ember, hiszen a melegben sokszor nem esik jól a nehéz étel, ráadásul ilyenkor olyan sok az elérhető friss zöldség és gyümölcs is, hogy igazán könnyű belőlük valamit összedobni. Télen sem árt viszont, ha néha iszol egy vitamindús smoothie-t, főleg azért, mert ilyenkor szüksége van a szervezetednek a segítségre, és jól jön egy kis immunerősítő a nagy hidegekben.

Hozzávalók:

egy alma

fél banán (minél érettebb, annál jobb)

2 evőkanál zabpehely

1/4 teáskanál fahéj és ugyanennyi szerecsendió

egy kávéskanál méz

mandula- vagy zabtej

A fahéj és az alma miatt olyan lesz, mintha almáspitét innál, a zab pedig gondoskodik arról, hogy azért laktató is legyen a turmix. Ugyanez gondoskodik az összetett szénhidrátról, a mandula- vagy zabtej pedig a hozzáadott fehérjéről – utóbbi ráadásul kicsit édesebb is, mint a többi növényi tej, így mindenképpen jó alapanyaga bármilyen édes turmixnak. A méz ráadásul antioxidáns, immunerősítő, öregedésgátló és gyulladáscsökkentő hatású is.

Hozzávalók:

egy banán

egy zöldalma

három kivi

fél lime

két maroknyi spenót (vagy egy kicsit előre főzött, fagyasztott spenótlevél-gombóc)

egy kis víz, amíg folyós nem lesz a turmix

Télen, a napsütés és a meleg hiányában tényleg jól jön az immunrendszerednek, ha kap egy kis segítséget. Az alma, a kivi és a lime tele van jótékony vitaminokkal, amelyek segítenek, hogy a tested természetes védekezőképessége erős maradhasson.

Ha esetleg lebetegedsz, akkor is jól jöhet, ha ilyet iszogatsz, ugyanis tele van C-vitaminnal, ami bizonyítottan csökkenti a megfázás időtartamát, és enyhíti a tüneteket is.

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!