Így érd el, hogy tényleg csak akkor egyél, mikor éhes vagy

Írta: ,

Valld be, hogy sokszor olyankor is falatozol, ha nem vagy éhes és nem feltétlen sárgarépát, vagy brokkolit. Kár lenne ezért hibáztatnod magad, vagy bűntudatot érezned, mert ez a legtöbb ember életében gyakori, viszont a jó hír az, hogy ezt is lehet kontrollálni. Mutatjuk, hogyan.

Csak az evésre figyelj! Kép forrása: duchessdior/Tumblr

Biztos te is észrevetted már, hogy, ha evés közben filmet nézel, vagy internetezel, akkor valahogy sokkal több falat lecsúszik a torkodon. Míg mikor leülsz egy asztalhoz és csak az ízekre, rágásra koncentrálsz, akkor sokkal hamarabb jelentkezik a teltségérzet.

Ez azért van, mert filmezés közben nem az evésre koncentrálsz. Az csupán egy pótcselekvés, pedig pont, hogy fordítva kellene működnie.

Próbáld ki azt, hogy amikor eszel (legyen ez akár egy alma), akkor mindig le kell ülnöd az étkezőasztalhoz. Egy idő után már nem is lesz annyira nagy buli.

Találj más hobbit! Kép forrása: s175.photobucket.com

Sokan csak unalomból nyúlnak be percenként a hűtőbe, mert éppen nincs jobb elfoglaltságuk. Pedig kellene, hogy legyen, mert ez a reflexszerű tevékenység könnyen elhízáshoz vezethet.

Ha azon kapod magad, hogy te is gyakran csak azért eszel, mert unatkozol, akkor találj valamit, amivel lefoglalhatod magad és nem csak az evés körül jár minden gondolatod.

Például a sport egy nagyon jó pótcselekvés lehet. Mikor azt érzed, hogy kilyukad a gyomrod annak ellenére, hogy bőségesen belakmároztál, akkor ezt a tévképzetet csak az agyad generálta.