Fogyj le eperrel! - Eperdiéta mintaétrenddel

Zabolai Margit
Írta: ,
Fogyj le eperrel! - Eperdiéta mintaétrenddel

Nyáron egyszerű diétázni, hiszen rengeteg friss zöldséget és gyümölcsöt lehet kapni, amit könnyen beépíthetsz a diétádba, ráadásul még finomak is. Az egyik ilyen az eper, ami méltán népszerű fogyókúrás finomság.

Hogyan fogyaszt az eper?

Bár az eper az egyik legédesebb, legzamatosabb gyümölcs, mégis bűntudat nélkül élvezheted, sőt még a fogyást is elősegíti. Az eper ugyanis az ókor óta jól ismert méregtelenítő, vízhajtó hatásáról, így képes elősegíteni az anyagcsere felgyorsulását, jobbá teszi az emésztésedet is, rostjai pedig kíméletes salaktalanítók.

A piros bogyós gyümölcsben rengeteg a C-vitamin is, ami pedig fontos szerepet játszik a szervezet természetes zsíranyagcseréjében, így erre mindenképpen szükséged lesz a fogyáshoz.

Hogyan kövesd az eperdiétát?

Ne aggódj, nem kell egész nap epret enned, bármennyire egészséges is az a finom gyümölcs, ez azért nem tenne jót a szervezetednek.

A biztonságos fogyás érdekében kövess zsír- és kalóriaszegény étrendet, amibe naponta legalább kétszer építsd be az epret, hogy minél gyorsabban felpörögjön az anyagcseréd és beinduljon a zsírok lebontása.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!