5 finomság, amit fehérjeporral elkészíthetsz

Nagy Niki
Írta: ,

Sokan úgy menekülnek a fehérjeportól, mint a tűztől, mert azt hiszik, hogy egészségtelen – pedig valójában egy teljesen egészséges, hasznos étrendkiegészítő, amivel biztosíthatjuk, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét viszünk be a szervezetünkbe. Arról nem is beszélve, hogy ezen felül nagyon finom is, és rengeteg édesség elkészítésére felhasználhatjuk. Az alábbi öt például nemcsak alakbarát, de hasznos is, főleg edzés után, amikor szükséged van a plusz fehérjére.


 

Hozzávalók:

  • 2,5 dkg csokis fehérjepor
  • 1 dkg kakaópor (cukrozatlan)
  • fél teáskanál sütőpor
  • mandulatej

Elkészítés:

Az elkészítés nagyon egyszerű: a száraz hozzávalókat összekeverjük, majd annyit mandulaitalt (esetleg más növényi italt) teszünk hozzá, ameddig egy sűrű masszát nem kapunk. Mikrohullámú sütőben nagyjából 700-800 watton 3 percig sütjük. Ízlés szerint mehet bele fekete csoki, minél nagyobb kakaótartalommal is.



 

Hozzávalók:

  • 2 kisebb tojás (vagy ha nagyon diétázol, akkor 3 tojásfehérje)
  • 40 gramm fehérjepor (vaníliás, ha hagyományos ízű palacsintát szeretnél, egyéb ízesítésű, ha másmilyet)
  • 2 dl víz
  • 1 teáskanál kókuszolaj

Elkészítés:

A tojásfehérjéket verd fel, ha egész tojásokat tettél bele, akkor egyszerűen keverd össze. Ha igazán könnyű állagú palacsintát szeretnél, akkor mindenképp habosítsd a tojás fehérjéjét, és csak utána keverd hozzá a sárgáját.

Ezután keverd hozzá a fehérjeport és a vizet. A serpenyőbe tegyél egy kis olajat, majd óvatosan csurgasd bele a tésztát. Alacsony lángon süsd, és akkor forgasd, ha a széle már megsült!



 

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!