9 egészségesnek mondott étel, ami valójában nagyon hizlal

Fehér Vera
Írta: ,
9 egészségesnek mondott étel, ami valójában nagyon hizlal

Mit jelent számodra az életmódváltás? Fogyni szeretnél? Vagy a pizza-hamburger–szendvics szentháromságot felváltanád finom és egészséges ételekkel? Ha szeretnél ledobni pár kilót, akkor  a következő ételeket egyelőre felejtsd el!

Konzerv zöldségek

Sokszor csipegetsz dobozos kukoricát, vagy félkész babból csinálod a chilli con carnét?

Akkor jó nagyot hibázol, mert ezeknek nagyon magas a szénhidráttartalma.

Eleve csak az olyan zöldségeket lehet jól tartósítani, aminek erős a szerkezete, magas a fehérje vagy keményítőtartalma, és mindehhez még adagolnak egy jó adag cukrot és sót is, hogy ne romoljon meg.

Ha diétás menüre vágysz, inkább te készítsd elő az alapanyagokat, és te is főzd meg, hogy tudd, mibe mennyi hozzávalót raktál, így egyszerűbb lesz esetleg lefaragni belőle.

Sushi Kép forrása: norecipes.com

Csak a tisztán halas vagy zöldséges verziókat válaszd, amint extra dolgokat tesznek bele, mint krémsajt, vagy különféle mártogatósokat kínálnak hozzá, azokat inkább hagyd ki.

Az úgynevezett sushi rizsnek nagyon magas a keményítőtartalma, ezáltal a szénhidráttartalma is.

Azért készítik ilyen rizsből, mert tapadnia kell.

Megpróbálhatod barna rizsből, de nem lesz igazán finom, inkább a töltelék kalóriatartalmán és a mennyiségen spórolj.

Egy 9 darabos sushitál halszósszal és wasabival a legszigorúbb diétákba is bele kell, hogy férjen, mert kb. 250-300 kalória.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!