9 egészségesnek hitt étel, ami valójában rettenetesen hizlal

Írta: ,

Mit jelent számodra az életmódváltás? Fogyni szeretnél? Vagy a pizza-hamburger–szendvics szentháromságot felváltanád finom és egészséges ételekkel? Ha szeretnél ledobni pár kilót, akkor  a következő ételeket egyelőre felejtsd el!

Sushi Kép forrása: norecipes.com

Csak a tisztán halas vagy zöldséges verziókat válaszd, amint extra dolgokat tesznek bele, mint krémsajt, vagy különféle mártogatósokat kínálnak hozzá, azokat inkább hagyd ki.

Az úgynevezett sushi rizsnek nagyon magas a keményítőtartalma, ezáltal a szénhidráttartalma is. Azért készítik ilyen rizsből, mert tapadnia kell.

Megpróbálhatod barna rizsből, de nem lesz igazán finom, inkább a töltelék kalóriatartalmán és a mennyiségen spórolj.

Egy 9 darabos sushitál halszósszal és wasabival a legszigorúbb diétákba is bele kell, hogy férjen, mert kb. 250-300 kalória.

Humusz Kép forrása: hintofjoes.com

A csicseriborsókrém a magas proteintartalma miatt nagyon népszerű szendvicsalap.

Zöldséggel mártogatósnak is isteni, viszont egy adag belőle akár 700 kalória is lehet.

Ez rengeteg kalória egy étkezésre lebontva.

Mártogatás helyett vékonyan kend meg vele a zöldségszeleteket, és ha házilag készíted a krémet, tegyél bele picit több fokhagymát, hogy erőteljesebb legyen az íze.