5+1 egészséges uzsonna 5 perc alatt, amitől újra energikus leszel

Irimiás Alíz
Írta: ,
5+1 egészséges uzsonna 5 perc alatt, amitől újra energikus leszel

Kép forrása: cjaman/depositphotos.com

Embert próbáló lehet az anyukáknak a mindennapos uzsonnakészítés. Van ízletes uzsonna a szendvicsen túl is a gyerekeknek, bár könnyű kifogyni az ötletekből. Garantáltan könnyebben megy minden, ha tudjuk, hogy legalább az az étel, amit odacsomagoltunk a csemeténknek, egészséges. De vajon hogy néz ki egy valóban egészséges uzsonna?

Kisméretű paprika friss, krémes kecskesajttal töltve, balzsamecettel meglocsolva – ínycsiklandó uzsonna.

Hozzávalók: 10-15 db sárga, piros minipaprika, 250gr kecskesajt, rozmaring, tengeri só, balzsamecet

Elkészítés: A minipaprikákat kicsumázzuk, félbevágjuk, és grillserpenyőben néhány perc alatt megpirítjuk mindkét oldalukat. Aztán krémes kecskesajttal egyenként megtöltjük őket. Használhatunk fűszeres kecskesajtot is. Végül friss rozmaringgal és tengeri sóval megszórjuk, és balzsamecettel finoman meglocsolva tálaljuk.

A sült krumplit minden gyerek szereti, erre bátran alapozhatunk, amikor uzsonnát készítünk a kicsiknek.

Krumpli helyett használjunk édesburgonyát (batátát) vagy egyszerű sárgarépát.

Hámozzuk meg a sárgarépát, vágjuk széles csíkokra, szórjuk meg parmezánreszelékkel, sóval, borssal, majd előmelegített sütőben 180 fokon süssük aranybarnára.

Akár hús mellé is kínálhatjuk.

Fókuszban

Egyszerű húsvéti ötletek, amikkel instant ünnepi hangulatot teremthetsz a családban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv