5+1 egészséges uzsonna 5 perc alatt, amitől újra energikus leszel

Irimiás Alíz
Írta: ,
5+1 egészséges uzsonna 5 perc alatt, amitől újra energikus leszel

Kép forrása: cjaman/depositphotos.com

Embert próbáló lehet az anyukáknak a mindennapos uzsonnakészítés. Van ízletes uzsonna a szendvicsen túl is a gyerekeknek, bár könnyű kifogyni az ötletekből. Garantáltan könnyebben megy minden, ha tudjuk, hogy legalább az az étel, amit odacsomagoltunk a csemeténknek, egészséges. De vajon hogy néz ki egy valóban egészséges uzsonna?

Sütés nélkül készül a gluténmentes, egészséges édesség, olajos magvak nélkül.

Hozzávalók: ½ csésze aszalt füge, 1 csésze zabpehely, három evőkanál méz, ½ csésze tahini, ½ teáskanál fahéj, ¼ csésze összetört étcsokoládé, ¼ teáskanál tengeri só, 1 teáskanál vanília, 1 evőkanál kókuszolaj, 2 evőkanál chiamag, 2 evőkanál lenmag.

Elkészítés: A hozzávalókat – az étcsoki és a kókuszolaj kivételével – egy tálban alaposan összekeverjük, majd egy tepsibe simítjuk, sütőpapírra.

Az étcsokoládét és a kókuszolajat megolvasztjuk és összekeverjük, majd a tepsiben lévő massza tetejére kenjük. Hűtőbe tesszük 2-3 órára, szeletekre vágva tálaljuk

Igazán krémes, ízletes, és rendkívül egyszerű elkészíteni. Egészséges, ízekben gazdag étel reggelire, tízóraira, uzsonnára vagy vacsorára.

Hozzávalók: 1 érett avokádó, 1/2 citrom leve, 3 evőkanál natúr joghurt, 2-3 evőkanál aprított metélőhagyma, 1 teáskanál mustár, 2 egész főtt tojás apróra vágva, só, bors.

Elkészítés: Egy érett avokádót, miután meghámoztunk, villával összetörünk egy tálban, hozzáadjuk a többi hozzávalót, sózzuk, borsozzuk, és két kenyér közé kenjük. Salátát vagy paprikát kínálunk hozzá.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba