Megéheztél? Egészséges nassolnivalók uzsira

Sándor Alexandra
Írta: ,
Megéheztél? Egészséges nassolnivalók uzsira

Menetrendszerűen rád tör az éhség ebéd és vacsora között, vagy éppen az iskolából hazaérő csemetéid szeretnének valamit harapni? Nemcsak egészségtelen lehetőségek közül választhatsz: eláruljuk, milyen fogásokkal vihetsz be minél kevesebb kalóriát minél több vitaminnal!

Alma szendvics

Vegyél egy friss almát, foszd meg a magházától és a csutkájától. Vágd keresztben ketté vagy több szeletre, kend meg vékonyan mogyoróvajjal a belsejét, majd szórj rá egy kis müzlit!

Enyhe nyomó mozdulattal összeragaszthatod, és máris kész a szuper szendvics. Mogyoróallergia esetén napraforgómag vagy mandula is tökéletes tölteléknek. Ezzel sok rostot, D-vitamint és fehérjét nyújtasz a szervezetednek.

Gyümölcsös-joghurtos ital

Ez az édes, frissítő ital milliók kedvence a világon – és az egyik legpraktikusabb módja a kalciumfogyasztásnak!

Egy csészényi gyümölcsöt keverj össze 3/4 pohár joghurttal és egy csésze tejjel, mandulatejjel vagy gyümölcslével. Akár lenmagot is adhatsz hozzá a tápérték növelésére.

Összeturmixolás után azonnal fogyasztható, egészségetekre!

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!