Megéheztél? 8 féle egészséges nassolnivaló uzsira

Sándor Alexandra
Írta: ,
Megéheztél? 8 féle egészséges nassolnivaló uzsira

Menetrendszerűen rád tör az éhség ebéd és vacsora között, vagy éppen az iskolából hazaérő csemetéid szeretnének valamit harapni? Nemcsak egészségtelen lehetőségek közül választhatsz: eláruljuk, milyen fogásokkal vihetsz be minél kevesebb kalóriát minél több vitaminnal!

Pita mártogatós

A chips egészségesebb alternatívája a teljes kiőrlésű lisztből készített pitacsík, amelynek ropogós állagát csicseriborsós vagy fehérbabos hummuszba mártogatva még inkább élvezheted.

A pita mellett sárgarépa-rudacskákat is tálalhatsz mellé. A gyerekek imádni fogják!

Gyümölcsnyárs

Ismét az egyszerűségre helyezzük a hangsúlyt: nézz szét, milyen gyümölcsök vannak otthon, és szúrd őket minél hosszabb nyársra!

Máris kész a gusztusos és finom uzsonna.

Az alma, a banán és a szamóca kitűnően összeillik, de naranccsal vagy kivivel sem nyúlhatsz mellé. Akár joghurtba is lehet a művet mártogatni.

Tartsd szem előtt, hogy az uzsonna nem bűn: az ideális anyagcsere-folyamatokhoz igazából napi 5-6 kisebb étkezésre volna szükségünk.

Éppen ezért hosszú távon még jót is teszel azzal, ha rendszeresíted az efféle nasit!