Egészséges ebédet ennél, de nem volt időd főzni? Ezeket rendeld! (X)

Írta: ,

Van az úgy, hogy az ember lánya olyan elfoglalt (vagy olyan lusta...), hogy nem tud főzőcskézni. Ez főleg akkor jelent problémát, ha egyébként megpróbál egészségesen élni, hiszen a házhozszállítós éttermek választéka nagyon ritkán diétás, és még az is tele van zsírral és cukorral, amiről azt hisszük, hogy viszonylag ártalmatlan. Éppen ezért összegyűjtöttük a legegészségesebb alternatívákat, amiket választhatsz, ha nem szeretnél éhen maradni, de az alakodra is vigyáznál.

Pizzát mindenkinek!

Most biztos azt gondolod, hogy teljesen megőrültünk – egészséges pizza, hogyne! Pedig, mint a legtöbb ételt, ezt is simán el tudod készíteni egészségesen, csak egy kis kreativitás kell hozzá, na meg persze a megfelelő alapanyagok.

Attól függ, mennyire fogod diétásra a menüt, készítheted a pizzalapot teljes kiőrlésű lisztből, vagy akár karfiolos masszából is, de akkor sem kell csüggedned, ha nincs kedved vesződni a sütéssel.

Több helyen kapható már fitness-pizza, a „fitness” különböző szintjein: van, amelyiknek csak a tésztája diétás, de akad olyan is, amin még a sajt is zsírszegény.

A mi kedvencünk: Fitt Pizza az Oxygen Pizzától

A biztos választás: saláta

Ezzel biztosan nem lehet mellényúlni, igaz? A saláta egészséges, mindegy, mit raksz bele… hát nem!

A legtöbb „egészséges saláta” néven futó ételben annyi cukor és zsír van, hogy jobban jársz, ha eszel helyette egy hamburgert – kalória- és makrotápanyag-ügyileg ugyanott leszel, ha nem jobb helyzetben. Az egyetlen dolog, amit ilyenkor tehetsz (már ha érdekel, hogy ne cukros-zsíros ebéded legyen), hogy megnézed, miből is rakják össze pontosan azt a bizonyos salátát. Az öntetekkel érdemes vigyázni, a legtöbb egészségesnek mondott sali itt vérzik el, de lehet igazán jókat is kifogni, ahol nem cukrozzák és zsírozzák túl a fitt fogásokat.

A mi kedvencünkBalzsamecetes vegyes saláta a Cayman étteremtől

A NetPincéren Te is percek alatt megtalálhatod a kedvencedet!

Ha halat kívánnál

Tudjuk, hogy a hal örök kedvenc, már ami a diétás étrendeket illeti. A csirkével egy lapon szokták említeni, mert sok benne a fehérje, és rengeteg jótékony zsírt tartalmaz, ami segít a testednek feldolgozni a vitaminokat.

Nagyon nehéz azonban úgy elkészíteni, hogy ne tocsogjon a zsírban – a rossz fajtában –, és az éttermeknek gyakran nem is sikerül. Érdemes kitapasztalni, hol tudják rendesen, grillen vagy roston elkészíteni az ételt, és lehorgonyozni egy jól bevált helynél, ahonnan mindig egészséges fogást tudsz rendelni. Az is fontos, hogy a hal mindig friss legyen – diéta szempontjából igazából mindegy, de sokkal finomabb, ha nem párnapos sügérfilét hoznak ki, hanem frissen vásároltat.

A mi kedvencünkLazacfilé fokhagymás-petrezselymes pácban az Il Trenótól