Csoki és chips helyett: 8 egészséges nasi, ami szerencsére finom is

Szirák Viki
Írta: ,
Csoki és chips helyett: 8 egészséges nasi, ami szerencsére finom is

Kép forrása: pexels

Amikor nassolni támad kedvünk, rögtön a csokoládé vagy a chips után nyúlunk, pedig tudjuk, hogy az egészségünk szempontjából ez egyáltalán nem jó ötlet. De akkor mit (t)egyél, ha bűntudat nélkül nassolnál? Adunk néhány ötletet, amelyek finomak, és még csak a fogyókúrádnak sem ártasz velük!

Ha a puding és a joghurt a gyengéd, inkább helyettesítsd a natúr görög joghurttal! Persze ez nem olyan édes, mint egy cukrozott joghurt, de cserébe sokkal egészségesebb, és nem mellesleg finom is.

Rengeteg fehérjét tartalmaz, ráadásul B-vitaminban gazdag. Ha pedig mégis feldobnád egy kicsit, tegyél bele fagyasztott gyümölcsöt vagy chia magot, amelyek szintén jót tesznek a testednek.

Ha nehezen állod meg, hogy csokit egyél ebéd után, inkább próbálj ki helyette egy forró italt. Ez lehet tea vagy kávé, a lényeg, hogy ez forró legyen!

Kutatások szerint ugyanis amikor meleg italt fogyasztunk, csökken az édesség iránti vágyunk, úgy, hogy közben egészségesebb folyadékot juttatunk be a testünkbe.

De azért arra figyelj, hogy mennyire cukrozod meg őket – a legjobb, ha egyáltalán nem teszel a kávéba, teába édesítőszert!