7 bűnös kaja, amit sosem lenne szabad enned

Sándor Alexandra
Írta: ,

Fel a kezekkel, dobd el a kanalat! Az alkalmankénti dőzsölést ugyan mindenki megérdemli, ám mielőtt belefognál ízlelőbimbóid kényeztetésébe, nem árt tudnod, melyik csemege hogyan hat az egészségedre és a derékbőségedre...

Cukros gabonapelyhek

Azt hiszed, a reggelizőpelyhed az egészség forrása és a fogyás kulcsa? Nézd meg alaposan a címkét, mert lehet, hogy tévedsz!

A natúr müzli vagy zabpehely friss gyümölccsel kiegészítve valóban szuper, ám a készen kapható, ízesített pelyhek többsége rengeteg cukrot és glutént tartalmaz.

A kalóriatartalmat is érdemes szemügyre venned: az ilyen csemegék többsége a csokoládééval vetekedő energiamennyiséget rejt.

Cukros üdítők

A táplálkozástudományi szakemberek és az orvosok is egyetértenek abban, hogy a kólát és társait végképp ki kellene iktatni az étrendből.

Egyetlen doboz üdítő elfogyasztása körülbelül annyit jelent, mintha ugyanannyi vizet 10 adag cukorral innál meg.

Egy nő számára a napi ajánlott cukorbevitel körülbelül 24 gramm, vagy hat teáskanálnyi – és ez a mennyiség máris túllépi...