Apró trükkök, amikkel könnyebben megy az életmódváltás

Írta: ,

Az egészséges étkezés sokszor olyan apróságokon múlik, minthogy tartasz-e otthon elegendő friss alapanyagot a vacsorához, hogy előkészíted-e másnapra a reggelidet, vagy betáraztál-e olyan rágcsálnivalókból, amik nem csak a komfort-érzetednek, de a szervezetednek is jót tesznek. Pedig hidd el, egy kis odafigyeléssel mindez könnyen és gyorsan megoldható! Mutatunk is rögtön 5 olyan tippet, amire ha rászorítod magadat, neked is könnyebben fog menni az életmódváltás, és ígérjük, az első lendületed nem csak egy hétig fog tartani!

Kezdjük rögtön a nassolnivalókkal.  Mert nassolni imádunk.  Kép forrása: nuggetmarket.com

Hámozz meg és szeletelj fel egy csomag répát és egy csomag zellert.

Vegyél elő egy kisebb, kb. 3 decis befőttes üveget és halmozz az aljára egy kis humuszt, majd állítsd bele a szálakat. 

Így már kész is a kompakt, hordozható és egészséges mártogatósod, amit könnyen bedobhatsz a táskádba indulás előtt. 

De ha inkább az édességet részesíted előnyben akkor apróra vágott gyümölcsöket, például barackot, vagy bogyós gyümölcsöket is dobálhatsz az üvegedbe, magvakkal összekeverve. 

Egy pillanat alatt elkészített isteni csemege lesz belőle!

Gondoskodj a protein bevitelről!

A rendkívül sokoldalú fekete bab igazi kincs, ha a fehérje beviteled támogatásáról van szó! Keverd rizsbe vagy salátába, és máris fogyaszthatod!

Persze a kedvelt hüvelyes mellett a legjobb fehérje forrás lehet a csirkemell is, amiben az a legjobb, hogy már hét elején lesüthetsz belőle egy nagyobb adagot, amit aztán sokféle módon fogyaszthatsz: szendvicsben, a salátádba keverve, párolt zöldséggel, rizzsel, de akár light palacsinta tésztába csavarva is!

Emellett érdemes még az étrendedbe csempészned a kemény tojást is, amit szintén változatosan használhatsz, és a fehérje-adagodat is növeli. A tojásfőzés apró trükkjeit itt is elsajátíthatod!