4+1 anyagcsere-pörgető étel reggelire – A hatásuk garantált!

Nagy Niki
Írta: ,
4+1 anyagcsere-pörgető étel reggelire – A hatásuk garantált!

Azt talán már sikerült mindenkinek megjegyeznie, hogy a reggeli milyen fontos étkezés – nem mindegy viszont, hogy mit veszünk ilyenkor magunkhoz, hiszen attól függhet az egész napi emésztésünk, hogy mivel indítjuk a napot. Ha szeretnéd, hogy az anyagcseréd mindig megfelelően működjön, akkor érdemes ezekben a reggeli alapanyagokban gondolkodnod!

Nincs semmi baj a tojás sárgájával sem, de az igazi varázslat a fehérjében rejlik. 

Ez ugyanis tele van fehérjével (milyen meglepő), ami hozzájárul, hogy hamarabb és hosszabb ideig telinek érezd a gyomrod, ráadásul a fehérjében gazdag étrend kutatások alapján akár plusz 80-100 kalória elégetésére is ösztönözheti a szervezeted az anyagcsere felpörgetésével.

A zab tele van rosttal, ami egyrészt hosszabb ideig eltelít, és nem éhezel meg egy-két órával a reggeli után, másrészt az emésztéshez is hozzájárul, hiszen a rostokat a szervezet nem tudja olyan gyorsan megemészteni, és több kalóriát kell elégetnie ahhoz, hogy feldolgozza.

Arra itt is figyelj, hogy ne cukrozd meg a zabot, hiszen ha egészségtelen hozzávalókat teszel a reggelidhez, hiába egészséges az alap, nem fogsz vele elérni semmit.