A „semmi vacsi” diéta előnyei és hatásai a szervezetedre

Írta: ,

Egyél ötször naponta! Nem, elég háromszor, de az jó bőséges legyen! Tele van az internet ehhez hasonló tippekkel, viszont van egy harmadik kategória, amiről keveset olvashatunk, ugyanis első hallásra meglehetősen félelmetesen hangzik. Ez pedig a „semmi vacsi” diéta. Bemutatjuk neked, hogy miként élhetsz teljes életet akkor is, ha elhagyod a vacsorádat.

Hogyan kell elképzelni? Kép forrása: mydomaine.com

Először is szeretnénk már az elején kihangsúlyozni, hogy ez nem egy újabb őrült diéta, hanem egy életmód. Ez nem a koplalásról szól, hanem egy kiegyensúlyozott életmódról, ahol elegendő időt hagysz a szervezetednek regenerálódni.

Az alapelv az, hogy napközben bármit fogyaszthatsz (mennyiségre odafigyelve!), viszont este már nem eszel semmit, akkor hagyod, had pihenjen a gyomrod.

Mikor is kell az utolsó étkezésedet elfogyasztanod? Mi nem szeretnénk korlátok közé szorítani, ezért ezt magadnak kell kitapasztalnod, hogy mi a tűréshatárod, mindenképpen úgy kell időzítened, hogy a másnapi reggeliig ne éhezz meg.

A reggeli rutin Kép forrása: dailymail.co.uk

Tehát kezdjük a reggelivel. Fontos, hogy igazán tápláló reggelivel indítsd a napod, különben már délelőtt tízkor korogni fog a gyomrod.

Igen, bőségesen fogyassz szénhidrátot, viszont arra ügyelj, hogy jó szénhidrátokat. Ha édes ízekre vágysz, akkor jöhet joghurt, túró, zabkása, amit kombinálhatsz gyümölcsökkel is akár. A banán, mangó, körte például remek energiaforrások és jó hosszú időre eltelítik a gyomrodat.

Ha nem szereted az édes ízeket reggelire, akkor a tojás remek alternatíva lehet számodra, mert garantáltan elűzi az éhséget. Nyugodtan egyél hozzá egy kis kenyeret is, hiszen most az a lényeg, hogy reggel energiával töltsd fel a testedet.