A legjobb cukormentes nasik napozás mellé

Írta: ,

Ha nyár, akkor napozás és napozás mellé pedig jár egy kis kényeztetés is. Persze mivel már a legtöbb nő gőzerővel készül a bikiniszezonra, semmiképp nem érdemes egy hatalmas sütit bevágnod míg sütteted magad. Szerencsére a paleo táplálkozás korában minden tele van cukormentes nasi receptekkel, ezek közül mutatunk most nektek párat.

Smoothie Kép forrása: theeverygirl.com

Nincs is jobb, mint egy nagy pohár smoothie-val indítani a napot, ami tuti felpörgeti az anyagcserédet. A jó hír az, hogy roppant egyszerű elkészíteni, viszont nagyon laktató, így tuti, hogy nem tör rád az éhség a következő két-három órában.

Kánikulában készítsd fagyasztott gyümiből, így biztos, hogy kellőképpen hűsít majd. Öntsd fel annyi tejjel, hogy a turmix le tudja darálni, jöhet hozzá még natúr görög joghurt, fahéj, szegfűszeg és valamilyen természetes édesítő, amit használsz.

Mivel a gyümölcs önmagában is elég édes, így akár el is hagyhatod és még természetesebb ízvilágot kapsz.

Csicseriborsó chips Kép forrása: olivesfordinner.com

Ha szereted a sós finomságokat, akkor ezt a nasit imádni fogod. A csicseriborsót mosd át jól, csepegtesd le, majd szárítsd ki.

Ezután fújd be olaj sprayvel, sózd és fűszerezd meg, majd mehet is a sütőbe 200 fokra.

Nagyjából 20-25 perc alatt ropogósra sül és már tálalhatod is a napozás mellé.