7 ínycsiklandóan finom diétás köret

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 ínycsiklandóan finom diétás köret
A köretek alapvetően meghatározzák a főétkezéseket, márpedig ha lassan unod a diétás csirkemellet és a halat, ideje a hozzávaló ételeket megreformálnod. Szerencsére nem csak a hagyományos burgonyára és rizsre támaszkodhatsz, ezeken felül is bőven akad még lehetőség.
Friss saláta

Az egyik legnépszerűbb diétás köret a friss saláta, s ez egyben a legegészségesebb is. Az idényzöldségekből készült saláta már önmagában is ízletes és laktató, így a főétkezés kiváló része lehet.
Már azzal is sokat változtathatsz rajta, ha időnként új önteteket próbálsz ki (fokhagymás, csípős, kapros, natúr stb.), de a zöldségek variálása szintén újdonságot jelenthet.

Savanyúság és más finomságok

A savanyúságra sokan csak egyfajta kiegészítőként tekintenek, pedig ezek a finomságok köretként is megállják a helyüket.
Ha érzékeny a gyomrod, akkor persze nem szerencsés kizárólag ecetes uborkát és csípős almapaprikát falatozni, de egyébként nyugodtan válaszd ezt a lehetőséget.

Ha némileg kifinomultabb megoldásra vágysz, akkor készíts uborkasalátát, vagy tzatzikit, esetleg franciasalátát.

Fókuszban

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Egészség és életmód

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz