7 étel, amit ne egyél, ha éppen megvan

Írta: ,

Az már bőven elég, hogy megjön, nem kell rátenni egy lapáttal még azzal is, hogy olyasmit eszel, ami kifejezetten megterheli ilyenkor a szervezeted! Máris mutatjuk, mik azok az ételek, amiket érdemes kerülnöd azokon a bizonyos napokon.

Sós ételek Kép forrása: papernstitchblog.com

A sós ételek alapvetően megterhelik a szervezeted, de ha közben a menstruációddal is küzdesz, akkor még nehezebb a dolgod.

A magas sótartalmú ételek, mint a sültkrumpli, a chips, a különböző sós magvak, konzervételek vagy egyéb fűszeres fogások növelik a puffadás és az egyéb kellemetlen tünetek kialakulásának lehetőségét, így jobb, ha ezeket néhány napig inkább hanyagolod.

Kávé Kép forrása: blog.potterybarn.com

Ahogy a só, úgy a koffein is növeli annak az esélyét, hogy különböző kellemetlen tüneteid – például puffadás, görcsök vagy szorulás – alakuljanak ki a nehéz napok során.

Ha erre a pár napra a kávét teára vagy citromos vízre cseréled, jobban jársz.

Ezek ugyanúgy, sőt sokszor jobban felpörgetnek, ráadásul nem vonnak el annyi vizet a testedből, így jó alternatívái a kávénak.