6 kalóriamentes tipp az éhező gyomornak a teltségérzet érdekében

Berényi Nóri
Írta: ,
6 kalóriamentes tipp az éhező gyomornak a teltségérzet érdekében

Te is gyűlölöd azt az érzést, mikor semmire nem tudsz koncentrálni a mardosó éhségérzet miatt? Nos, ilyenkor nagyon nehéz is, hiszen ez az egyik olyan fizikai szükségletünk, amit muszáj azonnal kielégítenünk, viszont, ha tudatosan szeretnéd kihúzni a jóllakottság érzését, akkor most neked szól ez a néhány tippünk.

Most lehet meglepődtél, de sokszor unalomból eszünk és nyúlunk egy-egy falat után.

Az például már gyanús lehet, ha ebéd után egy, vagy fél órával már újból éhes vagy.

Ilyenkor a legjobb, amit tehetsz, ha felveszed a cipődet és szépen teszel egy nagy sétát a környéken.

Nem csak megkönnyebbülsz, de hidd el, az éhség is távozni fog, néhány plusz kalóriával együtt.

Biztos te is megfigyelted már, hogy, amikor nem alszol eleget, akkor sokkal éhesebb vagy napközben.

Mindenkinek más az alvásigénye, de, ha tudod, hogy neked mennyi az annyi, akkor mindenképpen úgy kalkulálj, hogy meg legyen a napi adagot.

Máskülönben már reggel úgy fogsz kelni, hogy bármit képes lennél felfalni és ez csak rosszabb lesz estére.

Ha hétvégére esik egy ilyen „szerencsétlennap, akkor inkább dőlj le egy órára, ami után biztos nem ébredsz majd korgó gyomorral.