6 kalóriamentes tipp az éhező gyomornak a teltségérzet érdekében

Írta: ,

Te is gyűlölöd azt az érzést, mikor semmire nem tudsz koncentrálni a mardosó éhségérzet miatt? Nos, ilyenkor nagyon nehéz is, hiszen ez az egyik olyan fizikai szükségletünk, amit muszáj azonnal kielégítenünk, viszont, ha tudatosan szeretnéd kihúzni a jóllakottság érzését, akkor most neked szól ez a néhány tippünk.

Víz és semmi üdítő! Kép forrása: i.pinimg.com

Bár szuper, hogy rengeteg cukormentes üdítő van már a piacon, jobb, ha vigyázol ezekkel. Egyrészt olyan adalékanyagokat tartalmaznak, melyek nagyon ártalmasok a szervezetedre nézve, ráadásul nem is csillapítják úgy a szomjadat, mint a jó öreg víz.

A legtöbb ember jóval kevesebbet iszik a kelleténél, így nem csoda, ha az éhségérzet jóval előbb jelentkezik a vártnál.

Próbálj meg ebben is tudatosn lenni. Vegyél reggel egy nagy üveg vizet és tűzd ki célul, hogy nap végére kivégzed, sőt lehet, még iszol mellé pluszban. A víz feltölt energiával és általa kitolódik a teltségérzet is.

Cukormentes cukorka Kép forrása: i.pinimg.com

Ez egy jó mentőöv lehet, ha például bent ragadtál egy meetingen és kétséges, hogy mikor fogsz kiszabadulni onnan. Figyelj arra, hogy kizárólag természetes édesítőszerrel kevert cukorkát fogyassz, hogy ne mérgezd a tested mindenféle mesterséges anyaggal.

Arra viszont szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy ebből sem érdemes több kilót fogyasztanod, hiszen az édesítőszerek könnyen okozhatnak puffadást, illetve hasmenést.

Fő a kiegyensúlyozott táplálkozás, viszont napi két három cukorka biztos, hogy ad egy kis plusz energiát.