5 szuper turmix az érettségire készülő gyermekednek

Írta: ,

Azt már a legtöbben tudjuk, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, és ez a fejlődésben lévő szervezetre, a kamaszokra fokozottan igaz. Érettségire készülő gyermeked számára ezért különösen fontos, hogy megfelelő tápanyagokat kapjon reggel, hogy jobban bírja a stresszt és könnyebben menjen számára a felkészülés. Mutatunk néhány egészséges turmixreceptet, amelyek hozzávalói még az agyra is serkentően hatnak, hogy jobban tudjon tanulni a gyermeked.

Avokádós-banános turmix Kép forrása: popsugar.com

Az avokádó tökéletes omega-3-, E-vitamin- és folsavforrás, amelyek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy jobb legyen az agyműködés és a memória.

Az avokádókrém helyett érdemes turmixként adnod gyermekednek egy adag banánnal, amely cukortartalma miatt plusz táplálékot jelent az agynak.

A turmixhoz egy avokádót és egy banánt kell megpucolnod és felkockáznod, majd a mixerbe tenned 4 dl tejjel és egy evőkanál mézzel. Turmixold az italt simára, és már adhatod is a csemetédnek.

Spenótos zöldturmix Kép forrása: insonnetskitchen.com

Az agy megfelelő oxigénellátása érdekében szüksége van a szervezetnek vasra is. A zöldségek közül az egyik legtöbb vasat tartalmazó a spenót, amelyből elég két marékkal egy isteni zöldturmixhoz.

A spenótot tedd a turmixgépbe 2 felkockázott almával és egy megpucolt, darabokra vágott citrommal. Ha édesebb turmixot szeretnél, tehetsz bele egy evőkanál mézet, ha kevésbé édeset, akkor egy kávéskanál fahéjat.

A turmixhoz szükséged lesz vízre is, amit kis adagokban kell az italhoz adnod, addig, amíg az sima nem lesz.