5 nasi 100 kalória alatt, amit bátran fogyaszthatsz

Írta: ,

Na jó, annyiban módosítanánk, hogy azért ne olyan nagy bátorsággal, mert ellenkező esetben ezekből az ételekből is többlet kalória keletkezhet. Viszont a jó hír, hogy mindenképpen többet lehet belőlük fogyasztani, sőt, nem elhanyagolható vitaminforrások is. A lényeg itt is a mértéken van, ezért megmutatjuk, hogy miből mennyit tudsz fogyasztani, ha 100 kalória alatt szeretnéd tartani a nasi adagodat.

Napi egy alma, az orvost távol tartja.

Milyen igaz, mivel az almában fellelhető vitaminok élettel töltik meg az emberi testet.

Tökéletes tízórai lehet például, amitől ebédig biztos, hogy nem éhezel meg.

Aztán nem beszélve arról, hogy ezzel milyen jót teszel a testednek.

Na, de lássuk, mennyi az annyi.

100g starking alma 52 kalóriát tartalmaz, ami nagyjából egy fél almát tesz ki, így ebből a fajtából nyugodtan elfogyaszthatsz egy egészet.

Hasonló értékkel bír a roppanós pink lady, illetve golden.

Viszont, amivel óvatosan kell bánnod, az az előre csomagolt almaszirom.

Ezekben ugyanis zacskónként akár 270 kalória is lehet és akkor még nem is laktat annyira, mint friss társaik.

A legtöbb dietetikus és edző étrendjében a túró elsődleges helyen áll.

Hogy miért?

100g zsírszegény túró mindössze 86 kalóriát tartalmaz, ami nem csak, hogy eltelít, de fedezi a napi fehérjeforrásod egy részét is.

Ha ehhez keversz egy kanál zsírszegény joghurtot, akkor még bőven 100 kalória alatt maradsz, ráadásul összedobhatsz egy nagyon finom és ízletes túrókrémet magadnak.

Reszelj bele egy kis citromhéjat, édesítsd valamilyen természetes édesítőszerrel és már kész is a szuper egészséges és fitt nasid.