5 lépés, amivel napról-napra iktathatod ki a cukrot az életedből

Írta: ,

A cukor legalább olyan addiktív, mint az alkohol vagy a cigaretta, azaz, ha úgy döntöttél, hogy leszoksz róla, ne számíts könnyű menetre. Ezzel együtt abszolút arra bíztatunk, hogy vágj bele és ne add fel, mert az első pár hét után, ami valóban nehéz lesz, sokkal jobban fogod magad érezni. Lássuk, hogyan kezdj neki, hogyan ne add fel és mit csinálj, amikor úgy érzed, hogy elakadtál. Olvass tovább és hajrá!

Ez elsőre könnyű feladatnak hangzik, de valójában annál többet kell tenned, mint hogy a fehércukrot vagy az édességeket elpusztítod a lakásból és többé nem is veszel semmilyen egészségtelen cukros ételt.

Ahogy már korábbi cikkünkben is említettük, sajnos a cukorkákon, a csokikon és a fehér cukron kívül még számos termék van, amitől érdemes megszabadulnod, ha le akarsz szokni a cukorról.

Ilyenek többet között az ízesített joghurtok és tejtermékek, a különböző cukros üdítők, az instant ételek és az egészségesnek tűnő szárított gyümölcsök és müzliszeletek.

Tudjuk, ez elsőre nem lesz könnyű, és lehet, hogy több polcod is kiürül a szelektálás végére, de hidd el, ha nincs előtted, kisebb a csábítás és jobban bírod majd!

Vásárolj másképp Kép forrása: bakeat350.blogspot.hu

Most, hogy minden édességet eltávolítottál a környezetdből, a polcaidról és a táskádból, ideje felszerelkezni egészséges nasikkal.

Az ugyanis, hogy nem eszel többé cukrot, nem azt jelenti, hogy innentől kezdve csak napfénnyel táplálkozhatsz, hiszen számos olyan finomabbnál-finomabb édesség és nassolnivaló létezik, amit nyugodtan fogyaszthatsz.

Próbáld ki a cukormentes kekszeket, a diabetikus csokoládét, a cukormentes lekvárt, a sós nassolnivalókat és ha nagyon hiányzik az édes íz, akkor a megszokott cukor helyett ízesíts eritrittel, stíviával vagy csalj fahéjjal, ami mindennek egy kicsit édesebb ízt kölcsönöz.