Az 5+1 legfinomabb üdítőital, amelyet büntetlenül élvezhetsz

Írta: ,

Sokan nem is gondolnák, hogy egy diéta sikere azon is múlhat, hogy ne csak az ételek minőségére figyeljünk oda de megfelelő italokat is fogyasszunk. Szerencsére nem kell teljesen lemondanod a finom italokról a diétád során sem, ugyanis szerencsére léteznek alacsony kalóriatartalmú üdítők is, amelyek akár a kiesett vitaminmennyiséget is pótolhatják, és egyéb módon is segíthetnek. (x)

Frissen préselt, smoothie alapú gyümölcslevek Kép forrása: pinterest.com

A gyümölcsök remek vitaminforrások, melyek elsősorban C- és K-vitaminokban gazdagok, és több gyümölcs ismert tisztító, vízhajtó hatásáról is, amely segítheti a fogyókúrádat.

Mivel nem minden gyümölcsnek alacsony a kalóriatartalma, ezért ha ilyen italokat kortyolgatnál a diétád alatt nassolásképpen, akkor azt érdemes inkább vízzel hígítva, mértékkel fogyasztanod.

 
Hozzáadott cukor nélküli zöldségitalok Kép forrása: pinterest.com

A zöldséglevek jóval kevesebb kalóriát tartalmaznak a gyümölcsitaloknál, míg vitamin- és ásványisó tartalmuk hasonlóan magas, és több zöldség – mint például a paradicsom, a sütőtök, a cékla vagy a sárgarépa – antioxidáns hatásáról is ismert.

A zöldségleveket akár hígítatlan állapotukban is fogyaszthatod, frissen préselve, de a legjobb, ha vegyesen, több zöldségből finom turmixot készítesz.

Így a frissen préselt változathoz képest jelentősen több rost marad az italodban, amely jótékonyan hat a diétádra.

Ha önmagukban nem kedveled annyira a zöldségeket, alma és citrom hozzáadásával is készítheted a turmixodat.