4 egészséges finomság, ami felturbózza az agyad a vizsgaidőszakban

Írta: ,

Köszönj el végre a ropitól, a chipstől, a töltött csokitól és a cukorkáktól, amiket eddig az éjjeli tanulás közben csipegettél! Persze kell valami, ami ébren tart, és kicsit „édessé” teszi a magolást, de lehet egészséges nasikat is választani! Fontos, hogy rostban gazdag legyen, hiszen a vizsgaidőszakban biztosan nem jutsz el annyiszor edzeni, ahányszor szeretnél, és ilyenkor az anyagcseréd is lelassul. Nézd, milyen alternatívákat gyűjtöttünk össze neked!

Müzliszelet Kép forrása: deliciousmagazine.nl

1/5 Müzliszelet

Egészséges és finom nassolnivaló a saját ízlésed szerint összeállítva!

Hozzávalók:

10 dkg pirított zabpehely, 20 dkg aszalt, aprított gyümölcs, 5-6 dkg dióbél összetörve és pirítva, fél dl citromlé, 4 ek méz vagy szirup, fél dl alma- vagy narancslé.

Elkészítés: 

Keverd össze a hozzávalókat, simítsd bele a masszát a tepsibe, nyomkodd le másfél-két centisre, majd süsd/szárítsd 150 fokon kb. 30 percig. Laktató, feltölt energiával, és dobozban akár pár hétig is eláll.

2/5 Zöldségkosár

Vágj fel egy sárgarépát, egy kápia paprikát és egy kígyóuborkát kb. fél centis hasábokra.

Egy hosszú pohárba állítsd bele a zöldségcsíkokat, egy másik tálba pedig kockázz többféle sajtot.

Maximum 1x1 centis kockákat vágj, és tegyél hozzá egy marék diót is.

A rágcsa mellé főzz egy kancsó teát, és facsarj bele egy egész citromot – ízlés szerint tegyél bele mézet vagy barna cukrot, valamint fahéjrudat.

Voilá, kész is a tökéletes tanulós menü!