4 egészséges finomság, ami felturbózza az agyad a vizsgaidőszakban

Írta: ,

Köszönj el végre a ropitól, a chipstől, a töltött csokitól és a cukorkáktól, amiket eddig az éjjeli tanulás közben csipegettél! Persze kell valami, ami ébren tart, és kicsit „édessé” teszi a magolást, de lehet egészséges nasikat is választani! Fontos, hogy rostban gazdag legyen, hiszen a vizsgaidőszakban biztosan nem jutsz el annyiszor edzeni, ahányszor szeretnél, és ilyenkor az anyagcseréd is lelassul. Nézd, milyen alternatívákat gyűjtöttünk össze neked!

Müzliszelet Kép forrása: deliciousmagazine.nl

Egészséges és finom nassolnivaló a saját ízlésed szerint összeállítva!

Hozzávalók:

10 dkg pirított zabpehely, 20 dkg aszalt, aprított gyümölcs, 5-6 dkg dióbél összetörve és pirítva, fél dl citromlé, 4 ek méz vagy szirup, fél dl alma- vagy narancslé.

Elkészítés: 

Keverd össze a hozzávalókat, simítsd bele a masszát a tepsibe, nyomkodd le másfél-két centisre, majd süsd/szárítsd 150 fokon kb. 30 percig. Laktató, feltölt energiával, és dobozban akár pár hétig is eláll.

Vágj fel egy sárgarépát, egy kápia paprikát és egy kígyóuborkát kb. fél centis hasábokra.

Egy hosszú pohárba állítsd bele a zöldségcsíkokat, egy másik tálba pedig kockázz többféle sajtot.

Maximum 1x1 centis kockákat vágj, és tegyél hozzá egy marék diót is.

A rágcsa mellé főzz egy kancsó teát, és facsarj bele egy egész citromot – ízlés szerint tegyél bele mézet vagy barna cukrot, valamint fahéjrudat.

Voilá, kész is a tökéletes tanulós menü!