10 élelmiszer a jó és 10 a rossz alvásért

bien.hu
Írta: ,
10 élelmiszer a jó és 10 a rossz alvásért
Ok nélkül forgolódsz az ágyban és nem jön álom a szemedre? Akkor a hiba lehet abban van, ami ettél. Tudd meg melyek azok az ételek, amelyek elősegítik az alvást és melyek akadályozzák meg.
Mély alvás: zabpelyhes műzli

Lehet, hogy a kedvenc reggelid, de ezentúl a kedvenc vacsorád is lehet. A zab elősegíti az inzulin termelést, hasonlóan a teljes kiörlésű kenyérhez.
Ez természetes módon emeli a vércukorszintet és elálmosít. A zab gazdag melatoninban, ami ellazítja a testet és segít elaludni.

Álmatlanság: koffein

Már régóta ismert a koffein hatása, éjjel képes ébren tartani, reggel szinte nélkülözhetetlen.
Tudtad, hogy a koffein valójában nem ad semmilyen energiát a testnek?

Egyszerűen csak az éberség érzetét kelti, tehát egy stimulánsról van szó.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!