Utolsó hajrá az ünnepek előtt – Így dolgozz le minél több felesleget az utolsó néhány napban

Írta: ,

Az olyan lány, aki képes a karácsonyi vacsorát egészséges adagokban, salátával és ásványvízzel, édesség nélkül kihúzni olyan ritka, mint a fehér holló. Ha nem szeretnéd azt a 3 napot koplalással tölteni, mégis jól akarsz kinézni szilveszterkor a testhez feszülős, szexi ruhádban, érdemes karácsony előtt kicsit megnyomni az edzést és az egészséges étkezést, hogy a háromnapos bűnözés után ne kelljen a hasadat takargatni a szilveszteri buliban!

Kardiózz kicsit többet! Kép forrása: store.nike.com

Persze még mindig igaz, hogy a legjobb eredményeket súlyos edzésekkel és kardióval együtt lehet elérni – viszont ha ügyesen csináltad eddig, mostanra már kell annyi izomtömegednek lennie, hogy a kardió magában is nagyon hatékony legyen.

Helyezd a hangsúlyt most erre, és vele együtt a zsírszövetek pusztulására, és fuss, biciklizz vagy ússz többet, mint eddig.

Így egy kicsit felpörgetheted a zsírégetést, még mielőtt nekikezdesz a nagy kajálásoknak. 

Óvatosan a szénhidráttal! Kép forrása: buzzfeed.com

Ilyet ritkán tanácsolok, mert az egészséges testhez a szénhidrát, csakúgy mint a többi tápanyag, elengedhetetlenül fontos – mégis az utolsó néhány hetes hajrában nagyon jól jön, ha kevesebb szénhidrátot eszel, mint amennyit korábban szoktál.

A napi két szénhidrátban gazdag étkezést csökkentsd egyre, inkább reggel fogyaszd, mint a nap többi szakában.

Így a kezdeti energialöketed meglesz az egész napra, nem fogod fáradtnak érezni magad, de mégis csökkented a szénhidrátbeviteledet.