7 dolog, ami nélkül nem fog beindulni a fogyás

Zabolai Margit
Írta: ,
7 dolog, ami nélkül nem fog beindulni a fogyás

Kép forrása: unsplash.com

Egy diéta szigorú betartásához nem kis akaraterőre van szükség, és kevés kiábrándítóbb dolog van annál, mint amikor a szigorú étrend, vagy akár a koplalás ellenére sem indul be a fogyás, és a mérleg nem azt akarja mutatni, amit kellene. A kalóriabevitel ugyan valóban az egyik leglényegesebb kritérium, de korántsem az egyetlen, ha fogyásról van szó. Ha az alábbi szabályokat nem tartod be, kevés esélyed van a súlycsökkenésre, vagy, ha le is adod a kilókat, azok megduplázva térnek majd vissza.

Reggeli

Hoppá, még egy étkezés! Lehet, hogy a fogyáshoz tényleg enni kell? Ami azt illeti, ez a gondolat nem áll olyan távol a valóságtól: ha kisebb adagokban, de rendszeresen eszel, a vércukorszinted nem zuhan le, majd kúszik az egekbe, a tested pedig sokkal kevesebb zsírt raktároz

Az étkezések sorában a reggeli kiemelten fontos: az ébredés utáni első órában érdemes tápláló, rostokban és vitaminokban gazdag ételt fogyasztanod, hogy ezzel beindítsd a test anyagcseréjét.
Vitaminok és fehérje

A vitaminháztartás egyensúlyban tartása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a test ki tudja alakítani az egészséges izom-zsír arányt, bizonyos vitaminoknak és ásványi anyagoknak pedig kiemelten fontos szerepe van

A fehérje nem csak a zsírok lebontásához, de az izmok védelméhez is szükséges, a C-vitaminnak pedig pótolhatatlan szerepe van a zsírbontó folyamatokban.