10 hétköznapi trükk, ami gyorsan beindítja a fogyásodat

Horváth Petra
Írta: ,

Akármilyen évszakot is írunk, ha elégedetlen vagy a felgyűlt kilók mennyiségével, ideje belehúzni az edzésekbe és a megfelelő étrend kialakításába. Most olyan apró, de fontos trükköket gyűjtöttünk össze, amelyeket gyakran figyelmen kívül hagyunk, pedig látványosan fogyasztani tudnak!

Folyadékbevitel nassolás helyett Kép forrása: unsplash.com

Rengetegen elkövetik a hibát, hogy nem képesek felismerni a testük jelzéseit, ami sokszor azért van, mert olykor a szomjúságot éhségnek érezzük, és indokolatlanul elkezdünk valami kisebb harapnivaló után nézni.

Bár az egészséges nassolás engedélyezett, túlzásba ezt sem szabad vinni, tehát, ha két étkezés között ránk tör az éhség, először igyunk meg egy nagy pohár vizet vagy teát, és ha ezután is éhesnek érezzük magunkat, jöhet egy banán, narancs vagy egy maréknyi mandula!

Ezzel a módszerrel megbizonyosodhatunk arról, hogy a szervezetünk mire van valójában szüksége, illetve a napi folyadékbevitelt is kipipálhatjuk!

Aludj eleget Kép forrása: unsplash.com

Tudom, ez már klisének számít, hiszen számtalan helyről halljuk nap, mint nap, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás mennyire fontos, de ez valóban így van!

Ha a szervezeted fáradt, kimerült, akkor koncentráció zavarok merülhetnek fel, csökkenhet a teljesítményed, ami súlyos esetben sérüléshez, akár megbetegedéshez is vezethet!

Mind az izmoknak, mind az agynak, és kompletten a teljes szervezetnek szüksége van kiadós pihenésre, ami minimum 6 órát jelent!

Aktív életmód mellett pedig a 8 óra alvás is alapnak számít!