10 hétköznapi trükk, ami gyorsan beindítja a fogyásodat

Horváth Petra
Írta: ,

Akármilyen évszakot is írunk, ha elégedetlen vagy a felgyűlt kilók mennyiségével, ideje belehúzni az edzésekbe és a megfelelő étrend kialakításába. Most olyan apró, de fontos trükköket gyűjtöttünk össze, amelyeket gyakran figyelmen kívül hagyunk, pedig látványosan fogyasztani tudnak!

Mindig tervezz előre Kép forrása: racorn/depositphotos.com

Apropó, ha már vásárlás, akkor a második pont, amiben sokan hibáznak, hogy nem tervezik meg előre, mit szeretnének az adott héten elkészíteni/megenni.

Bevallom én is sokszor álltam a bolt közepén vakargatva a fejem, és az internetet böngészve receptek után.

Ha hétvégén megtervezzük előre a következő hetet (legalább a főétkezéseket), és összeírjuk a szükséges hozzávalókat, szintén elkerülhetjük a felesleges költekezést, az impulzív (és gyakran helytelen) ételek megvásárlását és a stresszes pillanatokat.

A mai napig elkövetem ezt a hibát, így lényegében ez most nekem is jó ismétlés lesz! Ha már belevágtál pár diétába, esetleg nekifutottál már az életmódváltásnak, vagy egy bizonyos sport űzésének, akkor realizálódott benned, hogy semmi sem megy egyik napról a másikra.

Felesleges is olyan irreális célokat kitűzni, mint hogy egy hónap alatt leadsz 10 kilót, mert ez EGÉSZSÉGES KÖRÜLMÉNYEK között lehetetlen! Már csak azért is, mert ha rendszeresen edzel, a zsír elkezd átalakulni izommá, így bár centikbe karcsúsodni fogsz, kilókban szinte semmit sem fogsz érzékelni a dologból.

Tehát, fontos, hogy elérhető célokat tűzzünk ki magunk elé, és ezeket dokumentáljuk is! Például, írd fel magadnak – akár naplóba, akár telefonba –, hogy minden héten szeretnél elmenni legalább kétszer edzeni, és pipáld, ha ez megvalósult. Hihetetlen lendületet tud adni, mikor tudatosul benned, hogy képes voltál megvalósítani az egyik célod - utána pedig jöhet a következő!