10 hétköznapi trükk, ami beindítja a fogyásodat

Horváth Petra
Írta: ,

Akármilyen évszakot is írunk, ha elégedetlen vagy a felgyűlt kilók mennyiségével, ideje belehúzni az edzésekbe és a megfelelő étrend kialakításába. Most olyan apró, de fontos trükköket gyűjtöttünk össze, amelyeket gyakran figyelmen kívül hagyunk, pedig látványosan fogyasztani tudnak!

Védd ki az unalomevést Kép forrása: unsplash.com

Szintén gyakori probléma, főként az ülőmunkát végzők számára, hogy az unalmasabb napszakokban rájuk tör az éhségérzet.

Ez egy pótcselekvés, amivel a szervezet próbálja kizökkenteni az agyunkat a „semmittevésből”.

Erre a jelenségre szintén alkalmazható az előbb említett módszer, azaz a folyadékbevitel, de emellett a rágózás, a nyújtózkodás, vagy egy kis séta is segítségünkre lehet. A lényeg az, hogy legyen egy vészhelyzeti tervünk, amivel átvészelhetjük az unalmasabb időszakokat, és visszaállhatunk a normál kerékvágásba.

Egyél nagyon sok zöldséget Kép forrása: unsplash.com

Ez egy elég alapvető pont, ami kapcsán sokakban az merülhet fel, hogy minek is írtam bele a listába, hiszen ez egyértelmű. Azonban én kissé más megközelítésben szeretném bemutatni nektek, miért fontos és előnyös a sok zöldség fogyasztása!

A legtöbb zöldségnek annyira alacsony a szénhidrát tartalma, hogy nem szükséges őket beleszámolni a napi kalóriabevitelbe, így lényegében korlátlan mennyiségben fogyaszthatók. Tehát, akár főétkezésnél, akár nassolásnál bevethetjük, ha úgy érezzük, éhesek maradtunk!

Például, ha ebéd során megeszed a kimért adagot, és úgy érzed, férne még pár falat, akkor a zöldség kiváló megoldás arra, hogy jól lakj, és ne lépd túl a kalóriamennyiséget.

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!