5 betartható tipp, ha úgy szeretnél fogyni, hogy közben másokra is főznöd kell

Szabó Erzsébet
Írta: ,
5 betartható tipp, ha úgy szeretnél fogyni, hogy közben másokra is főznöd kell

A vonzó alak elsősorban a konyhában készül, legalábbis 70-80%-ban az határozza meg a testsúlyodat, hogy mit eszel. Éppen ezért nem mindegy, mi kerül az asztalra… De hogyan fogyhatsz, ha nem csak magadnak főzöl, hanem másokról is gondoskodnod kell?

Próbálj változatos maradni Kép forrása: thecookingjar.com

Nem csak te fogod megunni, ha folyton hús, zöldség, barna rizs, vagy saláta kerül az asztalra... Próbálj arra törekedni, hogy minden hétre jusson ezekből a fogásokból, de kerüljön az asztalra főzelék, tartalmas leves (amivel akár a második fogást is kiválhatod), hal, és változatosan kombinálható egytálétel.

Utóbbiak lehetnek különféle rakott finomságok, amiket ugyancsak észrevétlenül készíthetsz el diétás formában. Kevés rizs, kicsit több hús, és még több zöldség: ha ügyesen fűszerezel, senkinek sem lesz egy rossz szava sem. Még akkor sem, ha zsírszegény tejfölt használsz, és inkább soványabb húst daráltatsz le a boltban!

Cserélj észrevétlenül

Bátran főzhetsz olyan leveseket, amikbe nem kell rántást, habarást, plusz zsiradékot tenned (pl. hús- és zöldséglevesek).

Emellett érdemes alternatív sűrítési technikákat kipróbálnod, amik főleg a főzelékeknél, leveseknél hasznosak.

Ha teheted, egyszerűen főzd sűrűbbre a fogást, így bőven elég azt összeturmixolnod, nincs szükséged utólagos sűrítésre (pl. vadas, sárgaborsó főzelék, töltött paprika esetében).

Továbbá jó, ha kipróbálod a rostban gazdag liszteket (pl. nyílgyökér- és rizsliszt), amikkel extra kalóriák nélkül sűríthetsz. Nyugi, a többiek észre sem fogják venni, hiszen ezeknek nincs mellékíze!

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!