7 trükk, amivel úgy vihetsz be kevesebb szénhidrátot, hogy észre sem veszed

Írta: ,

A legtöbb diétánál az első lépés általában a bevitt szénhidrátmennyiség csökkentése. Teljesen lemondanod semmiképp sem érdemes róla, hiszen ebből nyered az energiád, nem mindegy azonban, mennyit és milyen formában fogyasztasz belőle. Lássuk, hogyan csökkentheted észrevétlenül a mennyiségét az étrendedben!

A palacsintáról sem kell lemondanod, ha elhagyod a lisztet, és a tésztát tojásból és banánból készíted el – a végeredmény ugyanolyan finom, és még lelkiismeret-furdalásod sem lesz utána.

Ha egy kicsit szeretnél csavarni a recepten, akkor jó minőségű (!) kakaóport is adhatsz a tésztához, a tetejére pedig lekvár vagy mogyorókrém helyett inkább joghurtot és friss gyümölcsöket tegyél!

Ha nem vagy elég körültekintő, akár még több kalóriát is bevihetsz a salátával, mintha sült húst ennél valamilyen körettel.

Persze nyáron nagyon jólesnek a friss zöldségek és gyümölcsök, de ha nem házilag készíted el a salit, azzal adhatsz egy pofont a diétádnak, hiszen az előre csomagolt szószok és öntetek a legtöbb esetben nagyon sok cukrot és egyéb adalékanyagot tartalmaznak.


Ezt olvastad már? Mi a baj a bolti salátaöntetekkel?