Reggeli életmódtippek a kirobbanó bikiniforma eléréséhez

Írta: ,

A reggel a rohanásé, a napod a munkáé, utána pedig rájössz, hogy ma sem tettél semmit az álomalakért? Ne hagyd, hogy örökké csak ábránd maradjon a nagy cél, hiszen eléréséhez a nap kezdete is kiváló alkalmat biztosít! 

Citromos víz vagy zöld tea ébredés után

Ha reggel az az első dolgod, hogy megiszol egy pohár langyos citromos vizet, segítesz a tisztulásban az emésztőrendszerednek, ráadásul rögtön felpörgeted vele az anyagcserédet.

Amennyiben nem rajongsz a savanykás ízért, adj hozzá egy kis mézet és fahéjat, ezek ugyanis jótékonyan hatnak a vércukorszintedre.


Tudtad? 6 dolog, ami hullámvasútra ültetheti a vércukorszinted


Ezt a frissítőt alkalmanként váltogasd a zöld teával, ami reggeli fogyasztás esetén hozzájárul a napi kalóriabevitel csökkentéséhez, jótékony antioxidánsai pedig szerepet játszanak a zsírégetésben.

Fontos, hogy mindennap új adagot főzz belőle, hiszen a legegészségesebb összetevők hatása mérséklődik, amikor az ital már állott lesz.

Kelj fel és ragyogj! – félórával korábban

A koránkeléssel szembeni ellenérzés a reggeli edzés kihagyásának leggyakoribb oka. (Akár lustaságnak is nevezhetnénk a dolgot, de mivel átérezzük a súlyát, szívesen fogalmazunk egy kicsivel árnyaltabban.)

A testednek azonban kifejezetten hasznos is lehet, ha hamarabb kezded a napot.

Az egyesült államokbeli Northwestern University szakértői ugyanis kimutatták, hogy a kora reggeli napfény jótékonyan hat a testsúlyra és a cirkadián ritmusra – tehát a belső órára – is.

A tudósok hangsúlyozták, hogy a pacsirták testtömegindexe jelentősen alacsonyabb, mint azoké, akik sokáig alszanak.

Vigyázz azonban, hogy a koránkelés ne menjen a mennyiség rovására, mert ha nem pihensz eleget, kevesebb leptin, azaz „jóllakottság-hormon”, és több gherlin, tehát „éhséghormon” termelődik benned!