Nem bűn a nassolás a diéta alatt sem

Írta: ,

A legtöbben azért visszakoznak a diétától, mert képtelenek lemondani a nassolásról. Számukra van egy jó hírünk: az életmódváltással leadott kilók akkor is szépen olvadhatnak, ha nem mondunk nemet az édességekre, vagy a sós harapnivalókra.

Akkor most lehet nassolni?

Persze nagyon üdvözítően hangzik mindez, de ha ennyire egyszerű lenne, akkor valószínűleg senki nem hízna el.

Nyilvánvalóan, aki látványos eredményt vár, annak egyáltalán nem ildomos nassolnia, de aki inkább a tartós és könnyen tartható étrendre alapozna, az nyugodtan megengedhet magának egy kis lazítást.

Itt jön a csavar: nem mindegy, azok a bizonyos nassolnivalók miből, hogyan készülnek, illetve mikor kerülnek a tányérra.


Megéheztél? 7 ínycsiklandó és egészséges chips alternatíva


Bár az alapelvek elsajátítása a kezdetekben nehézségekbe ütközhet, ha belejössz, az egész ismeretségi köröd a te imádnivaló diétás harapnivalóid receptjeit fogja követelni.

Az alábbiakban elárulunk néhány fontos tudnivalót a büntetlen nassolásról, neked pedig nincs más dolgod, mint beiktatni az alapelveket a mindennapjaidba.

Vigyél bele rendszert

Ahogy az étkezések között ajánlatos kialakítani egy rendszert, úgy azzal együtt természetes módon válik alapvetővé a nassolások megzabolázása.

Lényegében a főétkezések közötti időszakok, tehát a tízórai és az uzsonna alkalmas arra, hogy nassolj.

Ezzel egyrészt kielégítheted a vágyadat a falatozás iránt, másrészt pedig kivédheted, hogy napközben bármikor rád törjön a farkaséhség.

Végül, de messze nem utolsó sorban, ha kora délután nassolsz utoljára, akkor az azt jelenti, hogy már két alkalmat beiktattál extra étkezés formájában, így nem lesz nehéz este nemet mondanod a hizlaló falatokra.

Sajnos jellemző, hogy aki napközben nem vesz magához szénhidrátot, az este pótolja a hiányt, ez pedig a hízáshoz vezető út egyik első rossz szokása.