Narancsbőr-gyilkos, vízhajtó diéta nyárra: így mutathatsz legjobban a bikiniben

Zabolai Margit
Írta: ,
Narancsbőr-gyilkos, vízhajtó diéta nyárra: így mutathatsz legjobban a bikiniben

Egy-két plusz kilóval még könnyen kibékül az ember, de a narancsbőr már sokakat zavar, ráadásul nem is biztos, hogy a súlyvesztéssel együtt a gödröcskék is eltűnnek. A narancsbőrt vagy cellulitiszt a megrekedt méreganyagok, illetve az ezek miatt megvastagodott, megkeményedett kötőszövetek okozzák. Egy vízhajtó diétával, és rendszeres mozgással szerencsére nem lehetetlen megszabadulni tőlük.

Így vedd fel a harcot a narancsbőr ellen!
Ha a narancsbőrrel szeretnél leszámolni, a legfontosabb a méregtelenítés, amit egészséges táplálkozással, sok friss, vízhajtó zöldség és gyümölcs fogyasztásával érhetsz el a legkönnyebben. 
 
Természetesen nagyon fontos, hogy amellett, hogy az étrendedet ennek megfelelően alakítod, ügyelj az elfogyasztott folyadék pótlására is, hiszen a méreganyagoknak valamivel távozniuk kell.
 
A rendszeres testmozgás is elengedhetetlen, ha le akarsz számolni a narancsbőrrel, de már napi 30 perc is csodákra képes, ha rendszeresen végzed. A legjobbak a kardio gyakorlatok, de bármilyen, az anyagcserét és a méregtelenítést segítő testmozgás megfelel, így például a kocogás, a séta és a jóga is tökéletes választás.
 
A vérkeringés fokozásával segítheted a méreganyagok elszállítását is, ezért például a testtekercseléssel szintén meggyorsítható a narancsbőr eltüntetése. Ezt otthon is elvégezheted, sőt narancsbőr elleni krémet is készíthetsz, ha például a kedvenc testápolódba egy kis fahéjat keversz, és ezt kened az érintett területre, mielőtt feltekernéd a fóliát. 30 perc után zuhanyozz le, és mosd le a fel nem szívódott krémet.
 
A hideg-meleg vizes zuhany egyébként szintén segíthet, főleg, ha közben egy luffaszivaccsal is átdörzsölöd magadat. Így pillanatok alatt felpezsdítheted a keringésedet.
Erős vízhajtó táplálékok

A vízhajtó zöldségek és gyümölcsök a Fennvaló ajándékai szervezetünk egészséges méregtelenítéséért.

Bár nem érdemes túlzásba esni fogyasztásukkal, naponta 2-3 adag semmiképp sem fog ártani. 

Lássunk egy listát a teljesség ignye nélkül néhány kedvelt vízhajtó gyümölcsről és zöldségről: zöld tea, paradicsom, uborka, cékla, karfiol, áfonya, cseresznye, meggy, grapefruit, szezámmag, spárga, articsóka, borókabogyó, dinnye, barack, zeller, kakukkfű, zsálya, oregánó, sütőtök, káposzta, banán, brokkoli, citrom.