Dobj le végleg 10 kilót a mediterrán étrenddel - teljes mintaétrend a cikkben

Zabolai Margit
Írta: ,

Ha most fogsz diétába, a szokásosnál is fontosabb, hogy olyan étrendet kövess, ami segít, hogy a fogyás mellett is kellő mennyiségű vitaminhoz és ásványi anyaghoz juss, így az immunrendszered nem gyengül le. A mediterrán diétával kiegyensúlyozott és tartós fogyást érhetsz el, miközben koplalnod sem kell, és ez egészségedet sem veszélyezteted!

Mintaétrend az első napra Kép forrása: klenova/depositphotos.com

Reggeli: Egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, rukkola saláta friss koktélparadicsommal és olíva olajjal, egy pohár frissen facsart grapefruit lé, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy narancs.

Ebéd: grillezett tengeri hal párolt brokkolival, manulába forgatva.

Uzsonna: egy adag paradicsom friss mozzarellával és bazsalikom levelekkel.

Vacsora: Waldorf saláta, egy pohár vörösbor.

Mintaétrend a második napra Kép forrása: luknaja/depositphotos.com

Reggeli: teljes kiőrlésű gabonapehely mandulával és dióval, egy evőkanál mézzel, élőflórás joghurttal, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós avokádós krémmel.

Ebéd: durumtészta friss paradicsomszósszal, tonhallal, egy pohár vörösbor.

Uzsonna: egy marék mandula.

Vacsora: egy főtt tojás zsírszegény sajttal.