Magas fehérjetartalmú vacsik, amiket tökéletesen beilleszthetsz a diétádba

Nagy Niki
Írta: ,
Magas fehérjetartalmú vacsik, amiket tökéletesen beilleszthetsz a diétádba

A diétázók (vagy csak egészségre törekvők) számára nagyon sokszor egyenesen az ördögtől való a vacsora, hallottunk már rengeteg horrortörténetet onnan kezdve, hogy este hat után már nem szabad enni, egészen odáig, hogy szénhidrátot esténként csak akkor egyél, ha nem akarsz megszabadulni a ragaszkodó zsírpárnáktól. Szerencsére a vacsorával nincs semmi baj, az egész napi étrend számít, ezért nyugodt szívvel ajánljuk ezeket a magas fehérjetartalmú ételeket, amelyekkel biztosan jól laksz lefekvésig.

1. Pulykawrapek zöldségekkel

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Erin | The Wooden Skillet (@thewoodenskillet) által megosztott bejegyzés,

Hozzávalók:

  • tortillalapok (a legjobb, ha teljes kiőrlésűt veszel)
  • jégsaláta
  • dijoni mustár
  • iceberg saláta
  • vékonyra szeletelt, sült pulykacsíkok (korábban elkészítheted olajon)
  • fél avokádó
  • nagy paradicsom
  • zsírszegény krémsajt

A krémsajtot, a mustárt és a pulykacsíkokat keverd össze, a zöldséges hozzávalókat vágd fel, és az egészet tekerd bele egy tortillába – ennyire egyszerű! Ízlés szerint persze rakhatsz bele bármit, de a krémsajt, a mustár, az avokádó és a pulyka együtt nagyon finom ízelegyet ad.

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!