Ezt örökké felejtsd el, ha lapos hasat szeretnél

Nagy Niki
Írta: ,
Ezt örökké felejtsd el, ha lapos hasat szeretnél

Nagyjából minden fogyási tipp ugyanaz: kerüld a cukrot, a fehér kenyeret, igyál sok vizet és mozogj sokat. Vannak azonban olyan ételek, amelyek a lapos has elérését kivételesen megnehezítik – szóval, ha kockákat szeretnél, ezeket iktasd ki az étrendedből!

Tejtermékek Kép forrása: worldpackagingdesign.com

Persze ez nem azt jelenti, hogy innentől semmiféle tejterméket ne fogyassz, de érdemes csínján bánni velük – legtöbbjük ugyanis magas zsírtartalmú, és tele lehet tejcukorral, ami ugyan kis mennyiségben nem káros, nagy mennyiségben ugyanolyan, mintha sima cukrot ennél.

Ráadásul ma már egyre több ember laktózérzékeny is valamilyen szinten – ha nem is kimutatható, gyakori, hogy felpuffadsz a tejtermékektől, mert a szervezeted nehezebben emészti meg őket.

Burgonya Kép forrása: thecomfortofcooking.com

Rossz hírünk van: még főzve is nagyjából annyit érsz el vele, mintha megennél egy jó adag finomított cukrot.

A krumpliban szintén nincs semmiféle hasznos tápanyag, csak egyszerű szénhidrát, ami felnyomja, majd lehúzza a vércukorszintedet.

Nem csak a sült változat problémás, ugyanígy üres kalória a sima főtt krumpli is.

Érdemes vele csínján bánni, mert ugyan zöldség, de még rosttartalma is elhanyagolható. Válaszd helyette az édesburgonyát!