5 trükk, amivel koplalás és sport nélkül látványosan fogyhatsz

Szőke Angéla
Írta: , Frissítve:

A nők nagy része folyamatosan le akar adni pár kilót. A hosszabb-rövidebb fogyókúrák többnyire eredményesek, de amennyiben nem történik tartós életmódváltás, a nagy nehezen leadott kilók szinte mindig visszajönnek. A rendszeres sport is hatásos, azonban azt sem képes mindenki beilleszteni mindennapi rutinjába. Mégis mit lehet tenni, ha sem diétázni, sem edzeni nem állunk készen, mégis meg szeretnénk szabadulni pár kilótól? Az alábbi öt tipp minimális odafigyelést igényel, mégis segíthet elérni az álomsúlyt a nyár kezdetéig.

Manapság alig étkezünk úgy, hogy közben ne csinálnánk valami mást.

Vagy a telefonunkat nyomkodjuk, vagy egy vicces videót nézünk, vagy a tévé előtt ülve vacsorázunk.

Ez nemcsak rossz szokás, hanem egyenesen egészségtelen is, hiszen mikor az evés mellett másra koncentrálunk, szervezetünk robotpilóta-módba kapcsol és az étkezés válik a másodlagos cselekvéssé.

Ez azt jelenti, hogy nem arra figyelünk elsősorban, mit és mennyit eszünk, hanem csak gépiesen rágunk és nyelünk, ennek következtében pedig többet eszünk, mint kellene.

Ha viszont rendesen, asztalnál ülve eszünk és csak az evésre koncentrálunk, hamarabb jóllakunk.

A rendszeres vízfogyasztásnak rengeteg jótékony hatása van szervezetünkre.

Nemcsak a bőrünket szépíti meg, hanem megkönnyíti az emésztést is, ezáltal felgyorsítva az anyagcserét, ami igencsak segíti a fogyást.

Ha minden étkezés előtt fél órával megiszunk egy nagy pohár vizet, kevesebbet fogunk enni.

Több kutatás bebizonyította már, hogy az étkezések előtti vízbevitel után a résztvevők kevesebb kalóriát fogyasztottak el.

Vigyázat, ez a módszer csak vízzel hatásos igazán, ha gyümölcsleveket fogyasztunk, nem igazán működik a trükk!