Két hét alatt 5 kilót is fogyhatsz a zsírdiétával – Napi 12 perc mozgással

Sándor Alexandra
Írta: ,
Két hét alatt 5 kilót is fogyhatsz a zsírdiétával – Napi 12 perc mozgással

A High Fat Diet, azaz a magas zsírtartalmú diéta a legújabb nemzetközi őrület, amelynek során rengeteg vajat, olajos halat és magot, krémsajtot, illetve avokádót kell enned. Értelmi szerzői, Zana Morris és Helen Foster szerint a zsír titka, hogy nem okoz vércukorszint-kilengést – a szénhidrátokkal ellentétben.

Az edzésről

A 10-15 perces, magas intenzitású tréningek a legmegfelelőbbek a zsírdiéta kiegészítésére, hiszen már több ízben is sikerült bebizonyítani, hogy ezek csökkentik a leginkább a testben lévő zsír mennyiségét, ugyanakkor növelik az izomtömeget, az erőt, a teljesítmény és az állóképességet.

Az angolul „HIT”-nek (high intensity training) rövidített edzésforma az izomrostok ingerlésével pörgeti fel az anyagcserét, valamint a muszklik gyarapodásáért felelős növekedési hormon (hGh) kiválasztását.

A legfontosabb, hogy nagyobb izomcsoportokra koncentrálj, nagy súlyokkal vagy sebességgel, és a lehető legkisebb pihenőidőt iktasd be a körök vagy sorozatok között.

Így már napi 12 perc is elég! – írja Foster és Morris.

Nem minden kalória egyenlő

Amikor fogyókúrás céllal veszel magadhoz zsírokat, az anyagcserédben érdekes változást tapasztalhatsz.

Zana és Helen megfigyelései alapján napi 1 500 – 2 500 kalóriás bevitellel naponta akár negyed kilót is leadhatsz, ami jóval több az elviekben lehetségesnél.

A szakértők ezt „metabolikus előnynek” hívják.

Arról az anomáliáról van szó, hogy amennyiben magas zsírtartalmú diétán vagy, megnő a kalóriabeviteled, mégis garantált, hogy csökkenni fog a súlyod.

Fókuszban

3 napos őszi nagytakarítás - Ha ezeket a lépéseket betartod, az egész lakás ragyogni fog!

Rakd össze a top tisztítós kosarat: 6 kellék takarításhoz, amikkel gyerekjáték lesz az otthonod tisztán tartása

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján