7 szuper trükk, hogy minden eddiginél több kalóriát égess

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 szuper trükk, hogy minden eddiginél több kalóriát égess
A gyors metabolizmus gondoskodik róla, hogy a tápanyagok minél tempósabban hasznosuljanak a szervezetedben, a salak pedig mielőbb távozzon belőle. Ha gyakran kínoz haspuffadás, ritkán jársz vécére, és úgy érzed, a súlyfelesleg leadása számodra nehézkes, akkor itt az ideje, hogy a következő sebességfokozatba kapcsold az anyagcserédet!
Eddz keményen!

Egy jó aerob sporttevékenységgel nemcsak addig égetsz kalóriát, amíg edzel, hanem utána akár 24 órával is. 

Ha bevállalod a magas intenzitású, akár intervallum felépítésű tréningeket – ahol a kiadósabb és az enyhébb szakaszok időközönként váltják egymást –, akkor sokkal gyorsabb anyagcserét remélhetsz. 

 
A kocogásba érdemes kisebb sprinteket beépítened, az aerobikot pedig végezd step lépcsővel!
Állj rá a fehérjére!

A nyugati társadalmak táplálkozási trendjei döbbenetesen szegények fehérjében. A diétázók gyakran proteinporokhoz nyúlnak, hogy fedezzék a szükséges mennyiséget – holott természetes forrásból is megoldható mindez. 

A halak, a fehér és a sovány vörös húsok, a zsírszegény tejtermékek, továbbá a hüvelyesek elsőrangú fehérje-lelőhelyet jelentenek a tojás meg a szója mellett. A protein eltelít, segít izmot építeni, és gyorsítja az anyagcserédet.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!