Dobj le gyorsan 10 kilót a japán nők titkával

Zabolai Margit
Írta: ,
Dobj le gyorsan 10 kilót a japán nők titkával

A japánok várható életkora legendásan magas, ez pedig nem utolsó sorban az egészséges táplálkozásnak köszönhető. Ha nagyobb súlyfeleskegtől szeretnél megszabadulni, akkor ott bizony egy villámdiéta nem lesz elég, a teljes életmódváltással járó japán diéta azonban segíthet, hogy elérd az álomalakot.

Mintaétrend a második napra

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamell sonka, egy fél paradicsom, endívia saláta és csírák, szendvicsként tálalva, egy csésze zöld tea.

Tízórai: egy banán.

Ebéd: egy tányér rizs szójaszósszal elkevert tojással leöntve a főzés utolsó fázisában.

Uzsonna: egy grapefruit.

Vacsora: párolt hal citromos, fokhagymás zöldsalátával.

A japán diéta legfontosabb lépcsője: a 80 százalékos szabály

A japánok kis adagokban étkeznek, elég rendszeresen ahhoz, hogy soha ne éhezzenek meg, viszont nem is eszik degeszre magukat.

A szokásnak megfelelően minden étkezéskor csak körülbelül 80 százalékban töltik meg a gyomrukat, ami nem is olyan bonyolult, mint hangzik: egy kicsivel az előtt kell abbahagynod az evést, hogy a teljes jóllakottság érzése megjelenne.

Ezt egy kis gyakorlással könnyen kitapasztalhatod. Ha nem eszed tele magadat, az jót tesz az anyagcserédnek, nem fogsz elálmosodni evés után, könnyebben mozogsz, és így aktívabb életmódot is tudsz folytatni.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!