Így rendezd át a konyhád, ha fogyni akarsz

Írta: ,

Nem, nem arra gondolunk, hogy a hűtőt fordítsd a fal felé! Néhány apró trükkel azonban tényleg növelheted a diétád hatékonyságát úgy, hogy ehhez mindössze csak a konyhádat kell átrendezned kicsit. Mutatjuk, hogyan!

Először is: szelektálj! Kép forrása: momables.com

Minden előre elkészített, szódiummal és cukorral teli ételt dobj ki!

A cukortartalmú müzliknek, zacskós leveseknek, üveges salátaszószoknak menniük kell.

Ez azért jó, mert egyáltalán nem tudsz elcsábulni később – ha rossz napod van, nem vár otthon rögtön a cukros müzli, így muszáj lesz gyümölcsökkel enyhítened az édességvágyadat.

Nagyon kevesen vagyunk, akiknek ilyenkor lenne annyi lelkiereje, hogy felöltözzön és lemenjen a boltba valami nasiért.

Az összes egészséges ételt szemmagasságba tedd, hogy ezek legyenek az elsők, amiket meglátsz, ha megéhezel.

Cseréld le a tányérjaidat! Kép forrása: decorenvy.co.uk

Mennyivel gusztusosabb egy telepakolt tál, mint az, ha a nagy gonddal elkészített, szénhidrát- és zsírszegény tészta csak a tányér szélén árválkodik, nem igaz?

Nagyon sok múlik azon, hogy látványra szép dolgokat eszel-e, és ez az adagokra is igaz – ha azt látod, hogy egy adag éppen csak a tányér felét teszi ki, akaratlanul is éhesebb maradsz, mintha teli tányért lenne előtted.

A megoldás? Cseréld kisebbre a tányérjaidat!

Így mindig úgy tűnik majd, mintha többet ennél, az agyad pedig hamarabb telítettségérzetet kiváltó jeleket küld a testednek.

Gyakorlatilag átvered az érzékeidet, és akaratlanul is kevesebbet fogsz enni.